8 Ağustos 2011 Pazartesi

Judas Priest - Gods Of Heavy Metal



Rob Haltford, Glenn Tipton, K.K Downing, Ian Hill, Scott Travis...
Benim için en özel ve en ayrı grupların başında gelir Judas Priest. Tanışıklığımız her ne kadar geç olsa da ve ben bu geçliğin karşısında sürekli pişman olsam da.
Albümlerini tekrar tekrar dinlediğim grubun özellikle 3 albümünü kendimin kendime bir icadı ve hiç şüphesiz iyi bir hediyesi olan “En İyi albümlerin” dosyasında saklarım.





Pek huyum olmamasına rağmen, kendime “en çok sevdiğin 10 judas priest şarkısı hangileridir?” diye sordum, çok düşündüm ve gerçekten kendim için en doğru olduğuna inandığım listeyi çıkardım.

-          Angel
-          Breaking The Law
-          Judas Rising
-          Night crawler
-          Revolution
-          A touch of evil
-          Painkiller
-          Nostradamus
-          The Ripper
-          Heading out to the Highway

Çok büyük saygı beslediğim Judas Priest’i canlı izlediğim 2011 yılının Haziran ayında İstanbul Küçükçiftilikparkta sahnede bulundukları 2,5 saat süre yaşadığım coşkuyu ve bu yaşlarına rağmen ortaya koydukları unutulmaz performans karşısındaki şaşkınlığımı hangi kelimelerle anlatmaya çalışırsam çalışayım, başarısız olacağımı düşündüğüm için bu konu hakkında daha fazla bir şey yazmamaya karar verdim.
Son olarak benim için en özel şarkılarından birisi olan “Angel”ın koluma dövme olarak da en azından kendi ölümüme kadar yaşatacağım (!) şarkı sözleriyle son verelim Judas Priest yazımıza.

"Angel!
Put sad wings around me now
Protect me from this world sin
So that we can rise again."

Bu performansı kaçırmanıza da gönlüm razı olmadı açıkcası




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder