22 Kasım 2015 Pazar

Viskiye Giriş - 101




Quentin Tarantino'nun harika filmi "Inglorious Basterds" filmini izleyenler hatırlayacaklardır. Bir "bar" sahnesi... İzleyenler hatırlasın, izlemeyenler de izlesin...
Alman subay kılığına giren Amerikalı asker, bir yanlış yapar ve Nazi subayına yakalanır. Ondan sonra da kan gövdeyi götürür. Ancak kan gövdeyi götürmeden önce akan, uzun ve klasik bir Tarantino filmine yakışır tarzdaki muhabbetin ucu "viski"ye gelip bağlanır.
İtiraf etmeliyim ki, viski ile ilişkim o sahneden sonra başladı. İlk viskimi o filmi izledikten sonra içtim. Ve yine kabul etmeliyim ki; ilk sefer oldukça enteresandı. Sonrasında alıştım. Keyifli ve bazen yalnız günlerimde uzun viski seansları yaptım kendime. Gittikçe keyif veren ve kendi adıma bir tutkuya dönüşecek olan viski yolculuğum da böyle başladı.

Tattım, keyfini sürdüm, okudum, öğrendim, tattım, keyfini sürdüm ve artık yazıyor, not alıyorum. Büyüleyici bir dünya viski dünyası...
Bunu söylemeden geçemeyeceğim; elde ettiğim viskilerin, özellikle son zamanlardakilerin tamamını bir şekilde yurtdışı kaynaklı tedarik ediyorum. Bu yöntem  daha ucuz viski, dolayısıyla daha çok viski demek.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder