11 Eylül 2012 Salı

Oradaydım, Mutluydum, Hep Hatırlayacağım...


İnsanlar yaşadıklarını, heyecanlandıklarını, gördüklerini, hep hatırlayacaklarını somutlaştırmalı. Çabamın nedeni bu. Bir parçası olduğum muhteşem konserleri hatırladıkça "Oradaydım" demekten kendimi alamıyorum. Mutluluğum büyük. Çok fazla sayıda değil ama çok mutluluk verici.




Judas Priest - İstanbul - 2011
İki saatten uzun süre muhteşem adamların muhteşem konserini izledim Maçka - Küçükçiftlik park

Judas Rising


Beklerken yanıyorduk... İnanılmaz bir sıcak vardı... Ama her şeye değdi.


Metallica - İstanbul 2010
Sonisphere Festivali'nde "Big Four"un Metallica'sı. İstanbul İnönü Stadı.
Nothing Else Matters


Bu da çektiğim fotoğraflardan bir tanesi. Muhteşem bir andı




Manowar - İstanbul 2010
Sonisphere Festival'in 2. günü. Manowar kırdı geçirdi.
Warriors of the World




Ramsstein - İstanbul 2012
Sonisphere Festival'in ilk günü. Ben böyle sahne şovu görmedim, görmemde
Du hast & Pussy






Sonisphere Festival'den bana kalan




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder